Tuesday, June 10, 2008

Chaira´s power!

Mira ti, mira ti:
Mira tu, mira tu:
Este é só un avance informativo dun post que igual tarda, pero há saír...
Pois parece que hai algún que non está respectando o acordo tácito, esa especie de lei non escrita pola que, a cambio de que el remexera na toponímia da miña zona, eu facía a licenciatura en filoloxía chairega, ademais de iniciar aos aborixes da zona na nobre arte da vida en xeral.

Espero que esta breve nota sirva para que se molle un pouquiño e actualice, se non quere que eu teña que escanear unha páxina do progreso...


Quedádevos co nome... Crónicas Chairegas...


Bks 1000!

5 comments:

Ulmo de Arxila said...

Mi madriña, Subcomandante! Non te fazia eu utilizando a arte da ameaza, eh? Jejejeje. O da páxina d'El Poghreso (il diáriu di Lughu y su porvíncia) ainda cho agradecia, que me vin neghriño para dar encontrado a puñeteira entrevista, e afinal tiven de recorrer a vellos contactos vilalveses, que, como ben sabes, sempre son os mellores... ;-)
Actualizarei, actualizarei... Tranquiiiiiiiilo!!!!! E farei-no antes de que Véria / Val Verde re-emerxa das águas! Iso si, vai-lle dando a ese post "en ciernes", que ten unha pintaza...
E, como dizen as vellas repijas de Lugo County, "madia lleva, neniño, madia lleva".

marykinha said...

Como voas os puñais neste blogue... mimadriña... como para facervos unha putada (a calqueira dos dous!).. que vai ser o proximo??? Un gato morto na porta dun despacho?

Estaba por decir bicos, pero ao mellor recibo unha labazada...

marykinha said...

P.D. Busco a un friki para facer unha traducción a runas dunha palabra!!! E non... ainda non lle dou as drogas... ou non aos tripis!

Anonymous said...

Mimá!
Uns días sen vir e como se puxo todo de arañeiras!!!
A ver se teño un momentiño un día destes e arranxo isto un pouquiño


Bks 1000!

Ulmo de Arxila said...

Que actualize, que actualize, que actualize!!!!!